Pages

Terima kasih kawan!!!

hey3... arini aku nk post khas wat my friend...hik3..
nk tau spe?? nama die niena ninot..

sb ape aku post ni utk die??
sebab die sudi masakkan aku mee goreng...
macam mee goreng arwah mak aku buat taw...
Sedappp.... *bangga la si nina tu..;p

terima kasih nina sebab masakkan aku mee goreng...
thanks sebb layan je kerenah aku ni...heee..
ni kalau nina bace ni...cnfirm kembang semangkuk...hahaha.....;p
next time aku mskkn utk kau plak ea...kali ni cnfirm xmsin lg...hahahahah...


ok...stop kt sni...mau start study utk next paper rabu ni...web technology...:)
tido je la pas ni....hahhaaha..:p



6 comments:

  1. hahaha..nede kembang..sebaba aku da ckup kembang dah..hahaha
    terima kasih sebab puji aku..hahaha..
    sedap ea mee tue??
    da leh kawen la nie ea??hahahaa

    ReplyDelete
  2. hahaha.... terbace gak ye tang kembang2 ni...hik3..
    sedap hingga menjilat jari...nyum3... nk lagi bleh??
    ermmm...mengikut firasat aku, lom leh kawen lg...hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..ah ko msak la sendir t kat umah..kan cuti lma..hahaha

    ReplyDelete
  4. ala...xnk2...
    nk kau msakkan jugakk......

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Merepek la korang lepas baca ye!!