Pages

Panda oh Panda!!

hik3...hari ni agak lambat aku update...
ops silap...mksud aku time untuk 9hb taw...huhuh
sory..bkn xnk update, bnyk idea nk tulis,
tp...............................
memandangkan line internet kt sini tak mengizinkan, jadi lambat la aku update... :p
ok... berbalik pada cerita.. aku bukan nak cerita pasal panda ni taw

credit to uncle google

ok.. aku nk cte pasal mata aku yang dh jadi cm mata panda.. bayangkan la sepanjang musim final exam ni, aku menjadi org yang berlawanan dengan orang lain.. paham x?? ape die tak paham?? *sengal korang ni...
ok la aku cerita ea, maksud aku berlawanan tu bukan 100% berlawanan.. aish.. xbaik taw kalau yg tu ALLAH marah... waktu tido aku je berlawanan..hek3.. ok2..banyak lak aku bebel ye..
bab kata niena "malam jadi burung hantu,"
madi plak ckap "orang lain bgun pg, kau bru nk tdo"
ok, korang paham tak keyword kt sni?? Haishhh......maksud aku, malam aku berjaga sampai kul 4,5 pagi, biasenye pas subuh la bru aku tdo...pastu aku bgun cnfirm tengahri..kecuali la ari exam, takde la aku tdo lmbt cm ni.. aku tak tau la, penyakit ape aku ni.. aku lebih selesa study time ni, senang je nk msuk law study....hak3...
ok, aku dah mencarut2 ni, skrg aku nk smbung study aku smula....bubye...



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!