Pages

Hapuskan egomu, Bangkitkan semangatmu

Assalamualaikum....hye all.. aku tak tau nk bebel ape sebenarnye... tp nk jgk update blog...hek3... banyak perkara aku nk kongsi kt sni..

 1. aku nk tanya kengkawan yang mengenali aku...aku ni ego ke??
 2. aku banyak ckap ke??
 3. matured x aku??

 hah...soalan2 ni slalu bermain kat minda aku..kadangkala aku rase macam pelik lak..kenapa aku pkir cm ni?? ye...setiap manusia punya ego, tak kira sama ada tinggi mahupun rendah... kawan2 ku..aku mohon maaf andai aku terlalu ego dalam persahabatan kita...aku terlalu banyak cakap dengan korang.. mungkin usia aku dh 22 tapi aku berperangai kanak2 lagi...biasela...xsedar diri...

hahhahaa disini aku nk bgtau korang..aku hepi berkawan ngan korang... korang pembangkit semangat aku..tanpa korang aku rse aku lost... terlalu banyak dugaan yang aku terima.. ye la korang sendiri tau kan, aku telah kehilangan kedua2 orang tempat ku bergantung.. semangat ku hilang bersama mereka... buat pengetahuan korang, aku pembangkit semangat adik beradik ku yang lain.. kalau aku xsemangat, macam mana dengan mereka?? kadangkala aku terlalu ego, tapi bukan kerana aku tidak boleh ditegur, tetapi sebenarnye teguran itu membuat aku semangat..memang aku tak tunjuk kerana aku masih lg membangkitkan semangat yang hilang...

 lastly, thanks to all my friends yg sudi jd kawan aku dr aku sekolah smpyla ke zaman u... yang sedia memahami n menerima aku ape adanye.. tanpa korang, mungkin jiwaku kosong... thanks kawan... i love u.... :)

 *Ini hanya iklan semata n terluah dari hatiku sendiri...:)*



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!