Lahirnya keturunan Lim Siau Chai...:)

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia..
firstly, akak nak ucapkan selamat tahun baru cina pada semua makcik,pakcik dan kengkawan akak yang menyambutnye.. hehe...

ok, berbalik pada tajuk entry, mesti korang tertanya2 siapa lim siau chai kan?? dan ape kena mengena dengan akak? tiba2 ada keturunan pulak dah...ok,akak cerita satu2 ok..

Lim Siau Chai atau nama islamnya Abd Aziz Bin Hassan adalah AYAH akak sendiri la.. kalau korang nak tau, ayah akk seorang mualaf. mak akak memang orang melayu.. melayu jawa.. okla kan bila jawa campo cina, jadilah akak n adik beradik akak yang lain... hik3

ok, bercerita soal keturunan pulak, adalah dengan ini secara rasminya tanggal 10 Februari 2013 pada jam 12.07am, dengan gmbiranye akak dah jadi seorang makcik... yeayyy... 

excited u'ollss... anak buah first kot... ok dipendekkan cerita, akak ipar akak telah selamat melahirkan puteri sulung beliau pd malam tahun baru cina... hi3... ni anak abg akak yg sulong...abg akak yg no 2, in sha Allah, ada rezeki ada la nanti...so sekarang, akak sgt la tak sabar nak balik johor... nak peluk cium baby... putih melepak + kecomelan baby wat akak tak sabar nak balik johor... :)

NurYasmin Bte Md.Azmi

sedapnye baby nur ni tidoo....

nota kaki :: Ya Allah, terima kasih atas kurniaanMu ini.. kau ambil kedua ibu bapaku tika ku masih muda dan  KAU gantikan mereka dengan kelahiran sicomel ini... Terima Kasih Ya Allah... aku sangat bahagia.. aku gembira dengan kelahiran Puteri ini..semoga puteri ini menjadi anak yang solehah kepada keluarga... aminnn...