Pages

Tamat sudah...Alhamdulillah..:)

Assalamualaikum...
firstly, Raya belum tamat lagi kan?? so di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN if aku ad terbuat salah dengan blogger2 sekalian juga teman2 semua.. ngeh3....

secondly, just to back off the topic, TAMAT SUDAH... ape yg tamat?? blog ni ke?? mestila tak...
dengan ini aku ingin mengesahkan aku telah tamat belajar Ijazah Sarjana Muda Sains (Kepujian) Pengkomputeran Netsentrik pada bulan julai hari tu.. Yes.. Alhamdulillah...
p/s : betapa bahagianye hidup bila dah habis belajar....


2 tahun bertungkus lumus belajar, korbankan masa bermain, tempuh semua dugaan dan cabaran demi sebuah kejayaan.. dan akhirnya, berjaya menamatkan pengajian ini... heeee.. TAPI!!!! ini hanya tamat dalam pelajaran, aku masih lagi banyak dugaan dan cabaran yang harus di tempuh dalam kehidupan..

now,

aku seorang penganggur... yes, TANAM ANGGUR.. penganggur terhormat hahahhah..  
keje aku kat rumah, makan, tido, online, kacau ank buah.. tu je kje aku... huhuhu.. so bosan.... even bru sbulan aku menganggur, tahap kebosanan aku tahap maksima dah... 

ok, time untuk.................
yess... start dengan job searching... time ni la bukak laman web segala laman web utk keje kosong.. jobstreet, jobsmalaysia, badan2 kerajaan, guru ganti, surat khabar.. semua la...

apa yang pasti, cari dan terus mencari.. mohon dan terus memohon.. Alhamdulillah ada jugak dapat interview.. huhu.. len entry aku ceritaa pasal interview aku ye...:)
ok, aku rse dah cukup panjang entry aku ni, stop untuk entry ni, kita sambung di lain entry...

notakaki :: sape fresh graduate mcam aku jugak yg sedang cari keje?? jom join aku..hahaha..

jemput like dan cuci2 mata di page aku... aku meniaga kecik2 je.. berminat boleh order,... :p
K.U - Beauty Collection ... ada macam2 produk aku jual.. murah2 je..:)




3 comments:

Merepek la korang lepas baca ye!!