Pages

Akhirnya...

Assalamualaikum...selamat pagi.. ngeh3..
dalam entry ni aku nak cerite sesuatu yang aku cuba buat dari semalam...

akhirnya, setelah penat memerah otak nak buat blog untuk produk2 yg aku jual, dengan penuh berhati2 siap jugak blog pling simple ni...tak pe, simple itu comot cantikk...:)

ok, edit mengedit dah selesai, produk2 pun ada yg dah masuk... page kat fb pn dh update dh produk2 nye... dan now, mata dah ngantok, time untuk tido.. ngeee...

esok.... bermula kembali operasi bisness.. mula mengupload produk dalam blog... yeay...

so, kalau rajin, sudi2 kanlah mencuci mata di blog K.U-Beauty Collection.. Ada macam2 produk.... dan bagi sesiapa yang lom like page K.U-Beauty Collection, rajin2 kan tangan tu menekan button like.. heeee....
mana la tau di samping korang cuci2 mata tu ada yang terbekenan... ngee... roger je aku.. special harga punya aku bg...huhu

ok.. selamat malam... love u alls...:)

sambung len entry...


notakaki :: usaha itu eskalator kejayaan, kalau tak usaha, usah kata kejayaan, eskalator pn takkan nampak... :p



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!