Pages

Kenangan itu sangat menakjubkan!!

hai beb...hehehe....makin rjin lak aku update blog aku ni sjk bbrapa ari ni...hik3
ok la...mlas nk celoteh panjang...arini aku nk cte pasal kenangan mse sekolah dlu..
yess....kalau diingat smula, zaman sekolah mmg seronok...hik3...
mse nk amek SPM dlu...biasela kan stiap sbjek teknikal msti ada kje khusus kan??
yesss...cm tu la gak aku n kwn2 klas aku...heheh...dlu aku amek sains kejuruteraan k..bkn sains tulen..
rmi kwn2 u aku ingt aku ingt aku amek sains tulen...hakikatnye tidak sama sekali..
ku akui pernah menangis depan GPK1 bile permohonan aku nk amek Biologi dtolak kerana, aku sesuai ngan ape yg dtentukan oleh pihak sekolah..owh malunye....:p

ok malas nk mukadimah panjang2...kte teruskan ape yang aku nk cte k...mse SPM dlu, projek TEKNOLOGI KEJURUTERAAN aku n kwan2 adalah wat pondok belajar....

see?? ni la pondok yang ktorg wat...jangan salah paham k...gmbr ni ktorg amek thun pas mse dtg melawat sek tercinta...hik3... ok law korg xcye gak..korang tgk la gmbr2 proses ktorg wt pondok ni...ktorg wt sndri k..




































aku cakap korang tak cye....tgk sampai time ujan pn ktorg wat jgk taw...huhuhu......kadang2 tu ada gak cikgu2 lain tolong...hehehe....tp tolong tgk n kacau laa...hehehe.. actually ktorg first batch yang wat prjek bsar cm ni...b4 ktorg dorg wt individu n group kcik je...pic2 ni aku amek dr blog TEKNOLOGI KEJURUTERAAN sekolah aku yang di handle oleh cikgu aku iaitu cikgu nizam..hehe..terbaikk la cikgu..masyehh...maaf, amek tanpa kebenaran..:)
to all my friends,  miss u guys... ble nk wt reunion?? tahun genap 5 tahun taw seperti yg kte jnjikan nk wt reunion...:)



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!