Pages

Praktikal oh praktikal~~~

Sblm ni aku ada cte kn aku sedang menjalani latihan praktikal??btul x??hahaha...
ok...skrg bkn sedang tapi dh tamat pn k...tanggal 22 april 2011 merupakan ari terakhir aku menjalani latihan praktikal kat KEJORA..huhuhu...

terlalu banyak pengalaman aku dapat..macm2 la...staff2 kt ctu????smua nye baik..sangat2 baik...wa tabik la sme dorg..hahahah..ok...actually spnjg practical aku bnyak gak la blaja mcm2 dr dorang semua...hmm..bile abis prac ni aku rse rindu plak kt dorg..mse lom abis tu xnyabor2 nk abis...ni dh abis rindu lak...heehe..kt bwh ni gmbr2 kenangan la ngn dorang...



ok ni semua staf2 TM...bkn telekom malaysia tapi Teknologi Maklumat...since ktorg lg sehari nk abis...amek la gmbr kenangan ni..hehehe....
Diri dr kiri : abg fendi(pem.am pej),yazmin(praktikal),En.Superto(Pem.tdbir(p/o)),Fahmi(juruteknik),Hj.Matriffin(pengurus tm),ayadi(praktikal),abg man(pen.peg@penyelia aku).
Duduk dr kiri : kak zue(juruteknik),kak katy(Juruteknik),aku,ninot,kak mas(praktikal),kak sue(pen.peg).
xde dlm gmbr : kak azni(peg tm),kak norish(pen.peg),abg is(juruteknik[pndh bndr tggara])

aksi bebas dorg..huhu...SPONTAN
hah ni kt tmpt ktorg melepak...tmpt dak praktikal...kak katy n kak sue mmg suke lpak ngn ktorg kt sni..huhuhh..tgk r tu si tudung hijau..knon cumell la..hahahaha


berplesing kt keta baru..JMU3379...agknye la no nye...kakak sue pnye keta...sblm ni Gen2..la ni..pesona..huhuhu

hah ni smua time abis kje la ni...dsbbkn kak katy n kak sue xde di ari terakhir ktorg..so terpksela amek gmbr time ni..huhuhl..law x lg bnyk



ok...cmell kan smuanye???
ktorg ber-4 mmg rapat..p mkn sme2,p ngulor sme2,p kota time kje pn sme2...
biasenye ktorg ngn kakak sue je..kakak katy bz ckit...almklom juruteknik la katakan...
semua org pggil...heheeehe



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!