Pages

Jadual Harianku....

huhuu...bnyk idea...tp aku nk cte pasal ni dlu...hahaha..sejak pemergian arwah mak pada 13 jun 2009...
hah..aku dh ada table baru...kalau dulu...


8.30@10.30pg :: baru bangun tido..[tgk keadaan la...]hahaha
11.00pg :: basuh muka,gosok gigi,sarapan...hehehehe
12.30tgh :: mandi..ngadap tv...ngadap laptop...
5.00ptg :: kacau arwah mak kt blkg umah...keh2...
7.00mlm :: mandi,tgk tv..semua la...men laptop...
1.00 @ 2.00pg :: tdo...


tapi ni semua keje aku dlu2 time cuti sem...sekang jadual aku dah brubah..


7.30 @ 10.00 pg  :: msti bangun tdo....[tgk ble mata aku nk celik..]..keh3...
10.30pg :: basuh muka,gsok gg..g kdai cari lauk...(kadang2 time ni pn lauk xde lg...haish...)
11.00 pg :: balik rumah....masak..kemas umah..basuh pinggan,basuh kain..[sampai siap la semua keje..]
1.00@2.00 ptg :: bru siap semua keje..mandi...hahaha
3.00 ptg :: main2 ngn kucing,ngadap laptop...
5.00ptg :: tdo terbongkang...hahahahahaahahahahahahahahaah
6.30ptg :: mandi..ngadap tv...
8.00 mlm :: ngadap tv or laptop..
1.00@2.00 pg :: tdo la wei...


hah..tgk beza kan..jadual aku skunk ngn dlu..len ckit..law dlu aku xwt kje..skunk semua kje umah aku yg wt sorg2.....almklomla sorg je pompuan kan..so terime je la kje2 ni...huuhuhu
tp kdg2 aku bngung...sebb..ble bgun je msti aku pkir..arini nk msk ape ekk??hahahaa



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!