Pages

Pergi Tak Kembali :((

ok..tgk tjuk je dh plek kan??
arini aku nk luahkan apa yang terpendam kat ati aku ni..
aku mmg sayang die...tp kami xde jdoh...so aku wat kputusan pergi xkmbali..
bkn g mati ea...means aku pergi dari hidup dia r... (jiwang plak dah!!)
aku xmau seksa hidup dia lagi..cian dia..
selama dia dengan aku, dia ikut je cara aku..
aku ni kan over cemburu...die x kawan ngan pompuan lain..
sampaila satu tahap,agaknya die dah xtahan kot xleh kawan ngan pompuan lain,die wt la perangai..
aku terima je..bkan aku xbg die berkawan ok..cara dia berkawan yang melampau sangat...
ada ke patut kawan pompuan pn leh pggil syg,kiss2 segala..
aish..law kawan dh cm tu,abis aku ni ape??kawan jgk la kan??
hmm...segalanya dah berakhir..aku kini kembali "SINGLE" ok...single..
ssh nk phm hati orang kalau orang tak paham hati kita....
so..bia la jodoh yang menentukan ..
bab kata member aku encik mister "ADA JODOH ADA LA"...
hah...thats why aku pergi tak kembali...mgkin dah tertulis yang die bukan milik aku...sabar je la ekkk...
ok aku xtau nk cte ape...bnyk nk cte,tp xperlu kot..kne men tapis2 ni hah....



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!