Pages

Yeah!!Dapat jua akhirnya

ok..aku nk cte pasal belaja plak..jikalau en3 sebelom ni aku cte soal keje kan..wlaupun xbest, tp bole la...
la ni,aku nk cte soal belaja plak...jikalau korang ingt en3 aku dlu soal degree aku tu...so now aku dh dapat resultnye...hepy thp gile aku rsekn...heheh..nak tau sebab ape??
hah...korang dh nmpk kn....ape yg aku bulatkan tu..yes...i want this course...even aku xtau pn ape sbnrnye..tp aku rse tertarik sesangat....aku beri peluang untuk menyambung pengajian ku dalam SARJANA MUDA SAINS (KEPUJIAN) PENGKOMPUTERAN NETSENTRIK dekat UiTM Shah Alam...kt induk kot...huhuu
tu yang aku excited tu...wlau sebenarnye aku sendri mash 50/50 nk p ke x...tp fyi, aku akn g jgk..
peluang hanya datg sekali je...so...jangan kte lepaskan peluang yang dtg kn..huhuhuhu...
hopefully,segala urusanku dipermudahkan..insyaAllah..:)



No comments:

Post a Comment

Merepek la korang lepas baca ye!!